Wanna

Jak z wanny zrobić prysznic

Wiele osób urządzając swój dom ma duży dylemat przy łazience. Jeśli łazienka jest duża, pomieści wszystko, to w zasadzie problemu nie będzie. Gorzej, jeśli niestety do łazienki wszystko za nic się nie będzie chciało zmieścić, wtedy trzeba będzie z czegoś zrezygnować, a najczęściej obiektem wyborów jest wanna i prysznic. O tym, co jest lepsze, co się bardziej sprawdza, mówi się od dawna i zapewne jeszcze długo się będzie mówić. Zwolennicy i przeciwnicy obu tych rozwiązań przerzucają się argumentami, a tak naprawdę każdy sam powinien zdecydować, co mu będzie bardziej odpowiadać. Prysznic jest praktyczny, nie zajmuje dużo miejsca w łazience i jest oszczędny, ale ma jedną zasadniczą wadę – nie można się w nim wygodnie położyć i odpocząć. Z kolei wanna potrzebuje znacznie większej powierzchni, co w wielu przypadkach rodzi pewne ograniczenia, ale jest znacznie praktyczniejsza, szczególnie jeśli w domu są małe dzieci. Tak naprawdę każdy sam powinien podjąć decyzję o tym, co mu będzie bardziej pasować, oczywiście zapoznając się wcześniej z zaletami i wadami obu rozwiązań.

Niedawno pojawiła się na rynku jeszcze jedna możliwość, pozwalająca na cieszenie się urokami prysznica jeśli się ma tylko wannę. Mowa tu jest mianowicie o parawanach nawannowych, które można zamontować na jednym z boków wanny, i wtedy służą one po prostu jako ścianka kabiny prysznicowej. Ponieważ popularność tego rozwiązania bardzo szybko rośnie, to wielu producentów zdecydowało się wprowadzić do swojej oferty modele przeznaczone do konkretnych rodzajów wanien. Zasada działania takich parawanów jest bardzo prosta – po prostu kładzie się je na górnej części wanny, jednocześnie przykręcając pionową ściankę do ściany. Parawany nawannowe mają możliwość składania się, więc po złożeniu praktycznie nie przeszkadzają, a w każdej chwili można je szybko rozłożyć i zrobić sobie praktyczną kabinę. Obecnie takie parawany można zamontować na każdym rodzaju wanny, zarówno prostokątnej jak i na narożnej, i cieszą się one coraz większym zainteresowaniem klientów.

About the Author